bröllop, spa och golf:)

hej.. var ledig i fredes.. vi åkte till jennie o johan på förmiddagen och åt smörgåstårta, kaffe o kakor.
kollade bröllopspresenter..

på väg på väg

micke, johanna, linnea, jörgen, jennie o johan bröllopsparet
 sen körde vi till rådhuset.. där gifte dom sej.. jennie o johan:)

nygifta

sen körde vi till båstad. spa hotell.
bytte om till badkläder o la oss i varma poolen:)
sen fick jag en rygg o nack massage.. skönt!
badade ute me o bastu. åt massa frukt me
ångbastade sist sen till rummet, duschade o sminkade mej.. en timme senare var det bröllops middag.

jag baby:) allihop 

jag åt:

min förrätt:) min huvudrätt:) efterrätten:) mm smask ;P

love linnea, johanna o micke jennie o johan

mat o dryck sen sova hotellsäng!!

hotellfrukost:)

mm mm frukost jörgen

sen packade vi ihop och checkade ut. körde runt lite ute på små vägarna.

fint!! vackert:) vi <3

körde hem o packade om och sen körde vi till lund. till mina föräldrar
vi väntade på deras baksida till dom kom..
deras blommor..
rosa blomma blomma valmo
blomma smultron bär

jöggen i´m walking on sunshine innan jag han kissa ner mej kom dom hem..
vi stack ut på en golfrunda..

pappa, jörgenjag provsvingarmamma o naldo 

när vi kom tillbaka till huset hade carina o göran satt igång grillen..
vi kkäkade o snackade till hav tre. elle ja jag somnade ju i soffan ve ett tiden.. men men



sen vaknade vi och åt frukost. sen sattt jag jörgen o naldo i solen..

 
sen var de ut o golfa :)

   
   
.. sen körde jag o jörgen hem till halmstad, via burger king:)

blev sent så somnade snabbt och så var de måndag..
fick inte mkt gjort innnan jobbet.. o inte efter heller.. he he.. farmen mat o bloggen har de blivit.. ska skriva tvätt tid sen sova... pratar med malin nu me....

god nattt!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0