ljungbydagar

hejhej.. i fredes var de lugnt.. kollade tv o åt chips o sånt:)
vek in tvätten me:)
i lördes åkte jörgen o björn till småland för o jaga.. jag fick skjuts till ljungby
hem till erik min bror o lisa lillsis... jag drack lite öl o vin medans vi spelade singstar:) me mina nya skivor:) as bra!!
sen kom linda o sanna o hämtade mej.. vi åkte till tias som hade festa..

linda,sanna, lindasvän linda, calle fest

sen kom min malin:) o hämtade mej i lilleskutt:)
vi körde hem till henne o hon gjorde sej iordning medans jag satte igång
singstaret:) sen kom lollo.. de börjades de drickas o sjungas:)

lollo, malin lollo vs malin singstar lollo, malin
lollo sjunger malin vann lollo.. ? lollo o jag

japp sen drog vi ner på stan.. tfräffade massa folk.. folk från festen tidigare o keynemo o lisa me coffe o emma lagerkvist
o sandra o emelie olsson o niklas o maria o robert.. m.m..

ja.. käkade nudlar me vårrullar.. sen drog hem till malin igen..
sjöng singstar till kl sju på morgonen :)

sen gick hem till erik o sov i min sovsäck:)
så här ser lägenheten ut..
eriks lya sovalkov litet kök

sov till två.. sen stack ja o erik o skulle köpa langos.. mm shit  va gott de är!!!
men skit me de hade stängt så käkade pizza ist.. erik, ja glömde betala tillbaka,, skyldig dej!
sen hem till erik igen.. kollade mia o klara.. sen kollade vi den hemskaste sckräk/thriller jag sett
martyr.. något.. shit hade typ ångerst efter filmen..
sen kollade vi bamse o heybaberiba..
sen kom jörgen o björn o hämtade mej
åkte ut på landet till nån me stor kyl.. flådde ett rådjur.. lyckad jackt

sen hem o skördade farmen.. sov som en stock sen:))

måndag o dax o jobba igen..
fick inte mkt gjort annars..
tisdag.. eh jobbade o.. eh. inget mer
onsdag.. vi gick på stan o letade present innan jag jobbade..
efter jobbet.. hem me bussen.. snackade me steffie o malin.
sen lagade jörgen mat o jag diskade.. käkade medans vi kollade prisonbreaak.. kollar fortfarande..
kopierade biler åt mej o sofia.. skördat o skrivit här..
ska göra ett kursschema för magdansen nu.. ska mailas in imon..
.. hejhopp:)

Kommentarer
Postat av: emma k

hej jo.. de är jag;)

uppdaterar imon.. helt slut nu

efter en fullsäckad helg

kram

2009-08-23 @ 23:32:43
URL: http://emmarhcp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0