nyckelpiga var de ja

ska se var jag va.. jo grillade  o åt gjorde vi..
kollade på lite folk som spelade förbi oss.. hehe
o gud va insekter de var.. jobbigt mkt.. och hur många nyckelpiger som helst. överallt. skumt
efter maten visade pappa mej o jörgen rund på området.. as fint.
och han hjälpte oss att slå  lite bollar me
borde börja spela. aas kul men dyr sport
och jag är ju inte specielt tät nu hehe'
sen blev de äppelkaaka o vaniljsås.. jätte god. mormor hade bakat. tack:)
jag o erik spelade lite dator me o då går ju tiden fort.. så dax o sova blev de sen

på morgonen  gjorde pappa o jag frukost
alla kom ner o åt utom erik.. han ville sova längre tydligen:)
sen körde jörgen o jag hem.. jag sov typ hela vägen hem. läste lite i början me.. tills jag somnade då alltå
hemma var de dax o kolla datorn igen..sen byta om o köra till jobbet ;(

efterjobbet tog jag en sväng om ica på vägen hem.. glömde köpa ägg
men annars nu har vi lite mat i vårt nya kylskåp:)

sen käkade jag lite mackor o fil medans jag satt ve datorn.. kollade ett avsnitt prison break
sen drog jag över till sofia o snackade lite o hämtade mitt smink för de var där sen i lördes..
 och så var de tisdag igen;) kokade spagetti till köttfärsen jag hade i frysen.. tog me de till jobbet
hela förra veckan åt jag panpizza på jobbet.. dåligt av mej. men skyller på kylskåpet som var sönder

på jobbet ringde en maria (jag har sökt dansinstruktör jobb där) . hon ville träffa mej o vi bestämde på torsdag
jag antar att hon vill se nån kort dans då me.. så blev skitnervös..
hittade att i tidningen sökte en bonde en djurskötare.. så jag ringde dit.. o han behövde hjälp me sina mjölkkor
så vi ska ses i helgen me..
fick reda på på jobbet att jag troligtvis inte får förlängt längre än 25 september
så nu får jag leta runt.. vill inte bli arbetslös.. men vill inte jobba mer på industri/lager o sånt

på kvällen efter jobbet var de till att sätta ihop en dans.. o träna på den
men vet inte om jag bara kan ta en sen danskursen i våras.. går ju kanske inte sätta ihop något bra på två dagar känns de somm

jag käkade fil o mussli o kollade datorn o snackade me malin.. tränade lite till sen stack jag till sofia
och snackade o drack tee.. de var mysigt :) he he

gick inte hem förräns halv tolv, så malin, tänkte att jag inte ville väcka dej. du sov troligtvis så vågade inte messa
ringde jörgen o vi snackade tills jag gick o la mej o sov

nu är de onsdag o jag gick nyss upp.. skrivit detta.. ska farma lite på villen me.. sen käka o köra till jobbet..
förresten åkte buss igår ju.. glömde säga..

update
forfarande i boken. en brors berättelse.. efter den blir de. 14 år till salu
har jobb t.o.m. 25 september
sökt jobb som mjölkbonde och dansinstruktör.. ska på möte me dom nu i veckan
ska söka fler jobb!! kollade platsbanken igår.. inget jag kan få där.. hmm överläkare kanske ;S
ljungby dagarna denna veckan, får se om jag drar dit en sväng i helgen..
jag lägger upp bilderna från helgen o lund ikväll!!

tills dess.. ha de fint! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0