nyckelpiga

hej hopp!!
lägger upp bilder imon..
i lördes var vi ju på tylösand.. typ till 4 sen. diskade jag städade o så. sen stack jag till sofia
vi satt o drack o snackade me grannarna
sen hem till daniel en sväng. o tillbaka till gården
sen kom jörgen me
vi drog ner till bullen en sväng..
emma kom en snabb sväng me
sen stack vi hem o sov
på söndan kom erik hit ve ett. vi tre drog ner till lund. körde till mina (o eriks)
föräldrar.. dom harf flyttat till et kedjehus. mitt på golfbanan.. hehe as nice ju
först fick vi fika.
sen gick vi till havet o badade sen till hamnen o köpte glass o kollade massa fina stora båtar:)
när vi kom tillbaka till huset softade vi lite sen blev de grillning.. mm smask
nu åskar de.. måste sluta hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0