veronica maggio:)

hejhej.. på onsdag kvällen var de träning o datorn. bara
sen på torsdagen var de dax.. stack till medborgarskolan
vi satt o snackade i fika rummet. behövde inte dans.. tränat helt i onödan.. men men
dom behövde en orientalisk magdans lärare.. så sa jag att de kan jag va.. vet egentligen inte.. men måste ju ta chansen
diskuterade lokaler, kursplan, grupperna o grejer så de känns som att jag kan få de..
men de måste ju vara tillräckligt me folk som anmäler sej då ju.. anmäl er!!;)

sen var de ringa till malin o berätta allt. helt uppe i varv var jag
åkte buss till jobbet för bilen hade konstiga ljud för sej..
efter jobbet var de datorn, fil o mussli och sminka lite..
stack ner till b&b själv, ingen annnan som kunda;(
men men jag hade trevligt ändå.. chefen martin stod utanför när jag kom
så han släppte in mej.. köpte mej en öl och sen kollade jag veronica maggio

lite långt ifrån ;)

sen köpte jag en cider och stod o snackade me jonas
han jobbade där som vakt igår
sen stack jag o senol in backstage.. ville ha lite bilder
och de fick vi:)

senol o maggio veronica o ja:)
ja sen fick jag en till cider så hängde var ett tag till.. pratade me lite främlingar o känningar:)
stack hem ve tolv.. sen kollade farmen lite. sen sov
upp i morse lite bakis då.. tvättade ve nio.. sen sov tills maskinerna var klara o slängde in lite till
sen satte jag mej här för o visa mina coolaa bilder;)
ska tvätta vidare o käka.. nu ringer jörgens larm me..de betyder att jag kan gå in o krama han :)!
så hej hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0