JUL:)

Hej hej!!
jag har börjat jul pynta och köpt jul gardiner o massa annat juligt:)
imon är de julskyltning.. mys!

kollar simpson o väntar på att mitt <3 ska vakna.. vi ska se om vi hitta en fin soffa kanske.
ska försöka komma ihåg kameran ifall vi hittar en..
ska ta bilder på julpyntet o boken jag läser me.. tänkte ja.. hehe

köpt två sällskapsspel me dvdskivor.. pirates of the carabean och idol.. kul

framkallat massa bilder me.. råkade få kopior på typ 700 bilder..jäkligt onödigt!
menmen sånt händer väl...

snart är bonde söker fru slut igen... men man vet ju typ redan vilka alla väljer.. syns ju så väl..
mammas poikar lika så..

de är dax för mej att börja tänka på vad jag äter.. går ju bara upp upp o upp..
men måste ju fortfarande små äta.. så riskakor är väl bra för de.. inte så onyttigt va??
gott me:)

nehe nu är kl mkt.. ska duscha sen se om han vaknat..

hejhopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0