update bara

Hej hej..
ska sova strax.. börjar jobba tidigare imon. :(
kollade precis heartbreak hotel:) heehe ganska bra faktiskt
Förra veckan hade vi uppvisning me dansen:) jag är jätte stolt över mina elever. jätte duktiga!
Nästa termin ska jag hålla i fyra kurser:) och läsa pedagogik på heltid me så blir fullt upp:)
Men ska bli kul både med dansen och få nya rutiner:O
Har putsat fönsterna, övat magdans, ordnat upp alla bilder jag har, Rensat papper i mina pärmar och haft as gött denna helg:)

update:

läst ut både "en brors berättelser" och "14 år till salu".. nästa blir "sommarbarn".

Har jobb på solar lagret till nyår.

Julbord på punch 5/12 me solar.

Nästa helg till mormor o morfar på kalas:)

Längtar till att julpynta o julbaka

nja vad har hänt mer?

inte mkt tydligen..

vatt hos min syster i västervik/gamleby och hälsat på

vatt på maskerad hos kusin maria i jönköping me

just de, fått upp båten från vattnet till vaggan över vintern me:)

förra helgen på farsdag följde jag med mamma o pappa till mormor o morfar och
farmor o farfar. Med lillsis o lillebror oxå. farbror me fru och moster me man och en kusin me:)

beställt nya magdans kläder:) åhh längtar tills jag får dom! en kjol en myntsjal o en tränings top

Malin miss u! svårt o hittat tid för varann nu i höst:( de får vi lösa;)

neehe nu  måste jag sova!!

god natt!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig oxå din fis! Va får ringas snart, såg att du ringt. Puss

2009-11-17 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0