köpt

detta har jag köpt sen sist:) säkert glömt endel

klääder
blå munktröja me håkan helström på. blå och gul t-shirt. grå och svart munktröjor med tatto tryck.
replay baggi jeans. svart skinnjacka. grå stickad kortarmad. svart klänning. blandat trosor.

smått o gott:)
klocka. plånbok/väska. hjärtan öronhänge. 2 par fjäril öronhänge. runda svarta silver öronhänge
mörkträ armband. svart skin låda.

tavla
tavla

elvine jacka
mörkblå elvine vinter jacka

krukor

köpt krukor och planterat om alla växter...

krukor

krukor

kruka

datormus
min förra datormus gick sönder.. så köpte en billig.. röd, kärlekens färg:)

lampa
jörgen satte upp en as snygg lampa.. denna har jag iof inte köpt
fick av mamma när hon rensade ut huset i ljungby..

har haft min dvd på lagning me.. de gick på garantin:) gött

ne nu måste jag sova så jag orkar upp på stan imon..

god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0