oktober

hejhej.. skitlänge sen jag skrev nu.. har inte haft lust helt enkelt.. men just nu idag så:)

ja vad har hänt sen sist..

jo jag var på ikea me lillsis lisa o lillebro erik o lisas coffe.. jag o erik var tydligen bra på o fika där;)

erik, fika på ikea

 

var på kräftskiva hos sofias gård me..

de var skoj. dansade fram till morgonkvisten.. hehe

kräftskiva

helgen efter så körde jag till älmhult, hem till kryckan emma.
där fick jag träffa framför allt malin o lollo.. vi festade hårt fredan

emma jannica jag o anna

var så bakis på lördan  men hängde på på kvällen ändå. men som nykter taxi:)
hade skoj ändå ju:) as kul helg.. o jag fick äta min efterlängtade langos:)


skit me nu dog kameran.. måste ladda den ju...
få uppdatera mer här när jag gjort de då.. så blir inte mer ikväll... ska sova snart..

god natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0