update

hejhej..
som sagt de var fest i älmhult..
fredan efter körde jörgen o jag till liseberg.. jag hade ledigt från jobbet hela dan:)
vi vann godis, åt glass, åt popcorn, åt mat, åt snacks o åkte lite karuseller, kollade i affärerna o köpte lite smycken:)
sen kollade vi Håkan Hellström.. var svårt att se, as mkt folk.. men min baby hjälpte mej att stå bättre
så såg slutet:) de var brabra:) köpte en tröja me.. hehe
sen körde vi hem trötta efter en tuff dag.

  håkan!! 

helgen efter..
malin kom hit på fredan.. vi lagade mat, hyrde film och käkade godis.. mys
kollade,, en shoppoholics bekännelse, skotten i knutby och wallander-cellisten..
första var bra, rolig,, man känner ju igen sej o ibland kändes de så himla överdrivet.. men värd att se
andra,, spännande som dokumentär.. men ingen film att mysa till! kolla en annan film ist
tredje.. spännande o bra.. en typisk wallander..

på lördan gick vi på stan i timmar:) mm me like!

shoppade o fnissade.. hehe
 
jag lägger upp en bild senare.. vad jag köpt sen sist..

på kvällen gjorde vi oss iordning och sen hade vi fest här hemma..

   

  fullt drag... vi drog vidare till b&b och spelade bowling:)

   
  

på söndan köpte malin pizza.. jag skulle köpt sushi.. men var stängt:(
vi kollade wallander filmen.. sen körde malin hem:( helgen gick för fort som vanligt..

men.. mitt kontrakt på jobbet hade tatt slut.. så jag var ledig hela veckan.. jörgen hade ledig vecka me..
så vi lånade svärmor linneas husbil:) vi körde till gränna .. sov över där

vi köpte polkagrisar på morgonen sen körde vi vidare till vadstena.. ps. jörgen har hälften av bilderna typ.. så detta blir som de blir:)

 vi kollade lite båtar:)  vadstena kloster,, jätte fint inne.. men vågade inte ta kort inne.
   

vi körde vidare.. 

love!! husbilen jag sol

mysigt o fint!! vi sov på camping.. onödigt lite för de var oväder.. så strömmen gick..
men han bli varmt vatten till morgonen.. så man kunde duscha:)
vi körde vidare.. stannade o kollade lite här o var o käkade ibland me..

   

   vi stannade i lysekil o åt as go mat!!

sen var de kväll så vi sov efter lite läsning i tidningar o bok..

på morgonen käkade vi frukost o letade upp gästhamns toan.. sen gick vi till havets hus.. kollade massa akvarium

 hummer  vackert

hehe  usch .. kul

sen körde vi till nordens ark..

vildhästar huggorm storken ;) vargar

 

renar utsikt fint!! sött

de var as trevligt.. men vi blev ju hungriga. så körde vidare och käkade på ett värdshus..

sen körde vi till nån jakt affär.. hittade inget där..

sen körde vi till ullared!:):) nice nice.. handlade massa snyggt o massa bra.. kommer bilder:)

ja så var den trevliga resan slut där.. vi körde hem.. elle ne.. jörgen körde hem. jag sov:)



update

läser fortfarande en brors berättelse...:( tar tid när man sällan öppnar boken

blivit besatt av sushi.. as gott!! vill äta varje dag:)

jobbar som cirkelledare i orientalisk magdans.. as skoj.. men mkt ansvar o press

har denna o nästa vecka kvar på lagret solar..

var på arbetsintervju idag.. sälja larm.. vi får se hur de gick.

vi bestämde oss för att göra iordning lägenheten.. måla o.s.v.
men fått chans till kolla lite andra lägenheter.. så vi lägger färgen på hyllan lite ;)

Idag fyller min lillebror Erik år!! Grattis bror min!!! 17 år!

imon ska jag hämta ett presentkort, tågbiljetter och köpa en present..

imon är de bonde söker fru.

på torsdag har jag danslexion..

på fredag efter jobbet åker jag till lund o träffa hela familjen hela helgen.. men jag kommer sakna jörgen
han borde ju vara me.. men han jobbar denna veckan

hhmm mer då? vad har hänt??

följer ensam mamma söker..

spelar fortfarande farmville och my zoo:)

ehh ja de är nog de..
kommer ett inlägg me mer bilder me..

 puss hej så länge..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0