fredag!

Hej hej! Har blivit snabb mat på jobbet hela veckan, men igår han jag smälla ihop käk på spisen.Ris o vårrullar Och idag är de fredag, gött! Vatt ute med hunden och gått i hamnen i solen. Mys Var och lämnade hyrda filmer med och då blev de en energi dryck och köpte några rea filmer: sweeney todd, twilight, new in town, the happening och the fourth kind. Jag är en impuls shoppare! I helgen ska jag hinna, städa, diska, tvätta, göra ärenden på stan och fler måsten kommer säkert, just de tvätta bort en riktigt fet fågel skit på saaben. Snart kommer hennie, vi ska hitta på nått. Brukar bli film:) så nu borde jag torka av bordet, byta om från jobbkläderna kanske. He he. Trevlig helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0