update

Kollar just nu på en film som heter hemligheten i deras ögon. Men är jäkligt dålig på att följa med samtliga som jag gör annat eftersom den är på spanska. Sen sist har de ju hänt lite, ex: Jag och sambon har skaffat vovve som är mellan 9 och tio månader nu. Anzor heter han. Så man är ju ute och går en hel del mer än innan. Startat ett företag som jag döpt IFF -Inspiration För din Fritid. Än så länge är företaget återförsäljare av katt- och hundfoder tillskott och tillbehör åt märket Husse! Är du intresserad av gratis hemleverans och bor i eller runt Halmstad, maila mig på: [email protected] Vi bor fortfarande i samma lägenhet, men letar längtansfullt efter ett hus på landet:) Jobbar nu heltid, skift och fast på lagret solar. Haft danskurserna fram till nu, men till hösten kör vi det som studiecirkel ist:) Längtar som vanligt till sommaren! Sett massa bra filmer och köpt massa nya kläder:) Anledningen, eller motivationen till att blogga igen är nog för att när jag fyllde år fick jag en Android mobil av min kära sambon, och jag tror att de blir enklare och mindre tidskrävande att skriva och fota:) Men ser inte här hur man lägger in bilder, så kommer några bilen sen me. Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0